lördag 19 oktober 2013

Badrumstankar

Har länge funderat på inbyggda högtalare och någon slags central/trådlös styrd musikanläggning i huset, främst köket och tv-rummet.
Funderat fram och tillbaka i vad jag tycker är en evighet (ungefär lika lång tid det tar för dem på McDonalds att steka en hamburgejävel)

Låg i badet förut och fick en sån jäkla uppenbarelse!
Uppenbarelsen var så pass stark att jag tappade whiskeyglaset i badkaret (vilket iofs är en ganska trevlig upplevelse, jag menar hur ofta badar man i en sjö av 18årig singelmalt!!!!?)

Jag for upp med en förväntan som var så groteskt stor att jag kom sladdandes ut i hallen, blötte ner hela jävla köksgolvet spritt språngande naken, tills jag till slut fann mig själv ståendes med en stor ipad högtalare i famnen.

Placerade denna i badrummet, inte utanför utan I!
Satte på en gammal dänga på riktigt hög volym och hällde upp en thor i ett kallt glas och la mig ner.
Då kom det till mig, VILKEN JÄVLA LYCKA.
Liggandes lite halvfuller i badet som till ca 0,002 promille innehåller whiskey är lycka.

Alltså i badrummet MÅSTE vi ha ett bubbelkar samt ett par riktigt cleana takhögtalare med nån trådlös styrning.

Här är ett alternativ till vad jag skulle vilja slänga in, tjejen har nog ganska mycket emot detta då hon säkert hellre lägger pengarna på nån soffjävel från ex. ballingslövs kataloger för 47pengar.
Dessa takhögtalare från Hifiklubben är 6tums högtalare som kan leverera stereoljud från enbart en högtalare, går på ca 4500styck. Men ÅH så fräna.

Hörnbadkar från Pm-hem och bad. finns visserligen inbyggda högtalare i, men man vill ju ha lite tryck i grejjerna. Ligger på ca 15.000kr.


Hoppas vi blir tillagda här, www.vibyggerhus.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar