onsdag 15 januari 2014

Missnöjd eller inte..

Hej!

Igår gjorde jag klar allting så att lösullarn kan komma och köra dit isoleringen.
Imorse fick jag ett samtal runt halv åtta och han var på plats.

Ska ut och titta till det i eftermiddag efter jobbet, sitter nu på seeen lunch och skriver lite snabbt.

Fick även ett samtal av vår säljare på Trivselhus nyss, han sa att de krediterar vindsluckan som vi ALLDELES för sent gjorde en skadeanmälan på (man har 7dagar på sig att kolla igenom alla leveranser och se så allting är helt och fint)

Trots att vi själva slarvat och inte kollat så fick vi alltså tillbaka pengar för detta, tummen upp för TH!

Vill även förtydliga vissa saker som vi skriver här som lätt kan misstolkas.

Vi skriver mycket om att vi är missnöjda med saker och ting, men de saker man är nöjda med skriver man sällan om.

Snickaren som vi är mycket missnöjda med har vi anlitat själva, och de gjorde ett bra jobb förutom alla missar jag skrivit om. Jag kommer därför inte hänga ut någon för detta men heller inte hylla dem för ett bra utfört arbete.

Grundarbetet utfördes av Perssons Mark AB, och resultatet blev kanon. Absolut ingenting att klaga på. Dyra eller inte vet jag inte, men vi valde de som Trivselhus rekommenderade.

VVS:arn har hitintills gjort jobbet bra, och är trevlig och snabb när man ringer. Detta är Åtvidabergs rör också några som TH rekommenderat!

Elektrikern är ju toppklass, inget annat!

Trivselhus är i våra ögon väldigt bra, tillmötesgående och man får svar på allting man frågar om.
Säljaren har varit kanon, likaså alla andra som är inblandade.

Sålång!
Ikväll ska jag dra el i vårt hus, de blir väl bra.
Tjena.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar